Infradesk meldpunt
Infradesk is het centrale meldpunt voor de diensten die vallen onder de Directie Infrastructuur. De medewerkers van Infradesk coördineren alle meldingen, aanvragen en klachten die via e-mail of het ticketingsysteem Ultimo binnenkomen en wijzen ze toe aan de verschillende afdelingen en diensten binnen Directie Infrastructuur.
Voor meldingen en vragen voor:
- Facility Services
- Toegangsbeheer & Bewaking
- Verhuis
- Reservatie wagen
- Reiniging & ongediertebestrijding & afvalverwerking
- AV Services
- AV Assistentie
- Eventondersteuning & logistieke ondersteuning & uitleendienst
- Signalisatie en printservice
- Aanvraag buitenactiviteit & witte fuiftent
- Technical Services
- HVAC/verwarming-koeling-ventilatie
- Sanitair
- Elektriciteit/liften/branddetectie
- Gebouw en omgeving /groenonderhoud
Contacteer Infradesk
Vergeet niet alle nodige informatie te verstrekken, zoals: naam, telefoon, e-mail, dienst of vakgroep, omschrijving vraag, voor welke campus (Etterbeek of Jette) en locatie (gebouw-verdiep-lokaalnummer).
Heb je een vraag over een lopende aanvraag? Hou dan zeker je volgnummer bij de hand.
Infradesk is bereikbaar van maandag t.e.m. vrijdag tussen 8.00 en 16.00 uur.